سه روش راحت تا رسیدن به ماهی و میگو تازه جنوب

۳- تماس تلفنی / ارسال پیامک

در این روش میتوانید با تماس تلفنی در ساعات مناسب یا ارسال پیامک سفارش خود را ثبت نمایید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

۰۲۱۶۶۲۷۵۰۹۵

۰۹۱۷۴۴۰۱۵۹۰

روش پرداخت وجه: کارت به کارت

۲- از طریق اینستاگرام، واتساپ و تلگرام

با مراجعه به دایرکت پیج اینستاگرام و یا پیام به واتساپ یا تلگرام شماره ۰۹۱۷۴۴۰۱۵۹۰ به راحتی ثبت سفارش انجام دهید و هر گونه سوالی دارید از کارشناسان ما بپرسید به بهترین نحو پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

روش پرداخت وجه: کارت به کارت

۱- خرید آنلاین از طریق سایت

با رفتن به صفحه فروشگاه در همین سایت و پس از بازدید و مقایسه محصولات به صورت آنلاین و بدون نیاز به عضویت در سایت سفارش خود را ثبت و از طریق همین سایت به وسیله کد پیگیری مراحل پیشرفت کار تا رسیدن به دستتان را رصد کنید.

 

روش پرداخت وجه: از طریق درگاه سایت

نکات

– مواد مغذی و ویتامین های موجود در ماهی و آبزیان باعث سلامتی و نشاط شما و اعضای خانواده تان خواهد شد، حدالمقدور هفته ای دو بار از این نعمت خدا دادی در سبد غذایی تان استفاده کنید.
– شما می توانید با دیدن ویدئو مراحل بسته بندی در انتهای همین صفحه از کیفیت حرفه ای بسته بندی مناسب ماهی تازه و صید روز لیان اطمینان حاصل نمایید.

– همه شرکت ها و فروشگاه ها از محصولاتشان تعریف می کنند اما این مشریان ماهی جنوب مجموعه لیان هستند که صحه بر ادعای ما مبنی بر تازه بودن و کیفیت بالای محصولات دریافتی توسط شما می کنند. کافی است با رفتن به صفحه نظرات مشتریان از نظرات آنها جویا شوید، همچنین می توانید با مراجعه به اینستاگرام و بخش نظرات مشتریان مستندات نظرات ارزشمند مردم درباره ما را ببینید.

– با توجه به تنوع زیاد ماهی های جنوب توصیه می شود قبل از سفارش ازصفحه معرفی محصولات در همین سایت در مورد ماهی ها روش های پخت و غیره کسب اطلاعات نمایید و سپس برای خرید اقدام نمایید. همچنین می توانید این اطلاعات را با بازدید از صفحه اینستاگرام و تماشای ویدئو و عکس ها کسب نمایید.

-در نهایت هدف مجموعه لیان رسیدن ماهی تازه و صید روز جنوب بر روی سفره های شماست، کشور ما با دارا بودن سواحل غنی و نیلگون خلیج فارس این حق مسلم را به شما هموطنان داده است تا با مصرف ماهی های دریای آزاد بتوانید سلامت و نشاط خود و خانواده تان را فراهم کنید.