یکی از تفریحات همه ما غذا خوردن در رستوران است. اما مشکل اینجاست که پیدا کردن رستوران تمیز، با کیفیت و به‌صرفه کار چندان آسانی نیست. به خصوص در مورد غذاهای دریایی که مواد اولیه‌اش حتما باید بسیار تازه و سالم باشند. تا هم فواید خود را حفظ کنند و هم باعث بروز مشکل و بیماری نشوند. به همین منظور لیان فهرستی از بهترین رستوران های دریایی شهر تهران را برای شما آماده کرده است. اگر به دنبال بهترین رستوران دریایی در تهران می‌گردید، مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

اهمیت مصرف غذاهای دریایی | بهترین‌ها را انتخاب کنید!

غذاهای دریایی منبع مفیدی از انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی به شمار می‌آیند. ماهی، میگو، خرچنگ، هشت‌پا و غیره همگی مقادیر زیادی فسفر، آهن، پروتئین سالم بدون چربی، آمینو اسید، اسید چرب امگا3 و ویتامین B12 دارند. خوردن غذاهای دریایی از کودکی باید شروع شود. حتی به زنان باردار و مادران شیرده توصیه می‌شود که در این دوران غذاهای دریایی را در منوی خود جای دهند. چون ماهی، میگو و باقی محصولات دریایی بر روی سلامت و رشد مغز جنین و کودک تاثیر زیادی دارد. اگر خودتان قصد تهیه ماهی و میگوی تازه دارید و می‌خواهید در منزل غذای دریایی خانگی صرف کنید، می‌توانید با کیفیت‌ترین محصولات دریایی را از میان محصولات ارگانیک لیان انتخاب کنید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. به این صورت در هزینه‌های خورد و خوراکتان نیز تا حد زیادی صرفه‌جویی می‌کنید. در ادامه برخی از رستوران‌های دریایی خوب تهران را معرفی می‌کنیم.

رستوران رافائل | رستورانی دریایی به سبک جنوبی!

رستوران دریایی رافائل یکی از بهترین رستوران‌های دریایی تهران محسوب می‌شود که در کریمخان، ابتدای میرزای شیرازی واقع شده است. رستوران رافائل غذاهای دریایی را به سبک جنوبی برای مشتریان آماده کرده و در دو وعده ناهار و شام ارائه می‌دهد. مسئولان رستوران با خرید ماهی جنوب به طور روزانه و تازه سعی می‌کنند که بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان بگذارند. هرچند در منوی رستوران رافائل فقط غذاهای دریایی وجود ندارد، اما در منوی دریایی آن با غذاهایی مثل میگو سوخاری، ماهی شیر گریل شده، قلیه میگو، ماهی دو پیازه، ماهی سالمون، ماهی شکم‌پر شاه‌پسند، شاه‌میگو، میگو پلو، میگو پفکی و غیره روبه‌رو می‌شود. در رستوران رافائل می‌توانید حین خوردن غذا از شنیدن موسیقی زنده نیز لذت ببرید. رستوران دریایی رافائل

رستوران دریایی آقای خرچنگ | رستورانی یادآور انیمیشن باب اسفنجی!

احتمالا شما هم با دیدن نام رستوران آقای خرچنگ به یاد رستوران معروف شهر «بیکینی‌باتم» در کارتن «باب اسفنجی» میفتید. رستوران آقای خرچنگ همانطور که از نامش مشخص است، یک رستوران دریایی به شمار می‌آید که در شهرک غرب تهران، خیابان دادمان واقع شده است. با ورود به رستوران آقای خرچنگ فضا و دکوراسیون خاص و متفاوتی را مشاهده می‌کنید. تنوع غذایی در رستوران دریایی آقای خرچنگ بسیار زیاد است؛ به طوری که انواع خوراکی‌های دریایی مثل ماهی از جمله ماهی حلوا، ماهی شیر، ماهی سفید و سایر ماهی‌ها، میگو، لابستر و غیره را می‌توانید به صورت کبابی، سوخاری و رژیمی سفارش دهید.

رستوران نارنجستان | انواع خوراکی‌های دریایی تازه در رستوران نارنجستان!

یکی از بهترین رستوران های دریایی تهران که در منطقه سعادت‌آباد واقع شده، رستوران نارنجستان است. رستوران نارنجستان از ساعت 12 ظهر تا 11 شب آماده ارائه خدمات به مشتریان بوده و درهای رستوران همه روزه به روی شما باز است. در رستوران نارنجستان می‌توانید طعم جدیدی از خوراک‌های دریایی مثل پاستای میگو، انواع سوشی، خاویار و غیره را بچشید. کارکنان رستوران هر روزه خرید سالمون نروژی، ماهی شیر، ماهی حلوا و سایر ماهی‌ها و میگوهای تازه را در دستور کار خود قرار می‌دهند تا غذایی باکیفیت به مشتریان ارائه کنند. رستوران نارنجستان با ارائه انواع غذاهای اروپایی در کنار غذاهای ایرانی یک رستوران بین‌المللی محسوب می‌شود.

رستوران دریایی والانسی | غذاهای جدید دریایی را در رستوران والانسی امتحان کنید!

رستوران دریایی والانسی در واقع مجموعه‌ای از رستوران‌هایی است که در چند نقطه تهران از جمله جام‌جم، باشگاه انقلاب، فودکورت چارسو و پالادیوم شعبه دارد. فیش‌اندچیپس‌های رستوران دریایی والانسی جزو بهترین غذاهایش محسوب می‌شوند که طعم لذیذشان زبان‌زد است. در رستوران والانسی می‌توانید طعم غذاهای منحصربه‌فردی مثل لازانیای دریایی را نیز بچشید. قیمت‌های رستوران والانسی با توجه به کیفیت غذاها منصفانه است.

رستوران وایت فیش | مزه غذای دریایی را به سبک شمالی‌ها بچشید!

رستوران وایت فیش جزو بهترین رستوران های دریایی تهران به شمار می‌آید که 3 شعبه دارد. شعبه شماره یک رستوران بالاتر از سید خندان و شعبه شماره دو در اتوبان باکری جنوب، فودکورت هایپر استار مرکزی واقع شده است. شعبه دیگر رستوران نیز در زعفرانیه قرار دارد. رستوران ماهی سفید همانطور که از اسمش نیز باید معلوم باشد، غذاها را بیشتر به سبک گیلانی طبخ می‌کند. بنابراین در کنار سفارش انواع ماهی و میگو می‌توانید سایر غذاهای گیلانی مثل ترش‌تره، میرزاقاسمی، باقلاقاتق و غیره را نیز میل کنید. قیمت‌ها در رستوران ماهی سفید پایین نیست و جزو رده گران‌قیمت و لوکس به شمار می‌آید. رستوران دریایی وایت فیش

رستوران دریایی نگین | در کشتی غذای دریایی بخورید!

یکی از جذاب‌ترین شاخصه‌های رستوران دریایی نگین، ظاهر رستوران است که شکلی شبیه به کشتی دارد. بنابراین با ورود به رستوران نگین و غذا خوردن در آن می‌توانید خود را در حال صرف غذا بر روی عرشه کشتی در دریا تصور کنید. در رستوران نگین در کنار غذای دریایی غذاهای ایرانی و فست‌فود نیز سرو می‌شود؛ اما اگر شما به خاطر غذاهای دریایی به رستوران رفته‌اید، از میگو و ماهی کبابی خوشمزه‌اش لذت می‌برید. در صورتی که شرایط هوایی مساعد باشد، می‌توانید در محوطه زیبای حیاط یا پشت‌بام نیز غذا میل کنید.

غذای دریایی تازه از کجا بخرم؟ | از لیان کمک بگیر!

در این مطلب درباره بهترین رستوران دریایی در تهران صحبت کردیم. پیش از هر چیز درباره خواص غذاهای دریایی گفتیم. ماهی، میگو و سایر غذاهای دریایی فسفر، پروتئین، آهن، ویتامین ب 12، سلنیوم و مواد مغذی فراوان دیگری دارند که برای سلامت بخش‌های مختلف بدن انسان مفید است. غذاهای دریایی به رشد مغز و افزایش هوش کودکان نیز کمک می‌کند. رستوران‌های دریایی زیادی در تهران وجود دارد که سعی می‌کنند بهترین و با کیفیت‌ترین غذاها را در اختیار مشتریان قرار دهند. از این میان می‌توان به رستوران جنوبی رافائل، رستوران دریایی نگین، رستوران آقای خرچنگ و رستوران وایت‌فیش اشاره کرد. غذا خوردن در رستوران نوعی تفریح محسوب می‌شود که کاری روزمره نیست. از طرفی پزشکان و محققان توصیه زیادی به خوردن حداقل دو وعده غذای دریایی مثل ماهی و میگو در هفته کرده‌اند. مسلما هفته‌ای دو الی سه بار صرف غذا در رستوران چندان به‌صرفه تمام نمی‌شود. از طرفی هیچ چیز جای غذای خانگی را نمی‌گیرد. بنابراین بهتر است که خودتان دست به کار شوید و ماهی و میگو بخرید تا بتوانید خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذاهای دریایی را در منزل آماده کنید. یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که بر سر راه وجود دارد، تهیه ماهی و میگوی تازه است؛ به خصوص برای افرادی که در شهرهای شمالی یا جنوبی زندگی نمی‌کنند. لیان این مشکل را برای شما حل کرده است. شعار لیان یعنی «ارگانیک بمانید» نشان‌دهنده تعهدش برای تحویل محصولات دریایی ارگانیک، تازه و سالم به مشتریان است. شما می‌توانید ماهی و میگو را با هر اندازه‌ای که می‌‌خواهید، سفارش دهید. لیان صید روز را بلافاصله به صورت پاک‌شده برای شما به بهترین و بهداشتی‌ترین شکل بسته‌بندی کرده و نهایتا طی 3 روز در منزل تحویل می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه صید، آماده‌سازی و ارسال با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۲۷۵۰۹۵۰۹۱۷۴۴۰۱۵۹۰ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق آدرس اینستاگرام mahijoonoob زمان صید ماهی، قیمت ماهی و میگو تازه جنوب، نحوه سفارش دهی و دستورپخت انواع ماهی جنوب را دنبال کنید.

سوالات متداول

بهترین رستوران‌های دریایی تهران کدامند؟

رستوران‌های دریایی زیادی در تهران وجود دارند که بهترین کیفیت را با قیمت مناسب ارائه می‌دهند. از این میان می‌توان به رستوران دریایی نگین، رستوران دریایی آقای خرچنگ، رستوران رافائل و رستوران نارنجستان اشاره کرد.

غذاهای دریایی چه فایده‌ای برای انسان دارند؟

غذاهای دریایی از جمله ماهی، میگو، لابستر و غیره فسفر زیادی دارند که به سلامت و رشد بهتر مغز به خصوص در کودکان کمک می‌کنند. اسیدهای چرب امگا3 موجود در غذاهای دریایی باعث کاهش کلسترول خون و لاغری می‌شوند. از طرفی غذاهای دریایی منبع سالم پروتئین‌های بدون چربی مضر به شمار می‌آیند.

بهترین رستوران دریایی جنوبی و شمالی تهران کدامند؟

یکی از بهترین رستوران‌های دریایی که غذاها را به سبک جنوبی آماده کرده و بیشتر از ماهی جنوب استفاده می‌کند، رستوران جنوبی رافائل است. از طرفی رستوران وایت‌فیش یا ماهی سفید یکی از بهترین‌ها در زمینه غذای دریایی شمالی به شمار می‌آید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
خانه